Funny Horse Unicorn
Bits of my Life, My Diary

Yoga, Unicorns, and Nice Spirits

Just a little tid bit into to how my Hall-o-week is going so far

Bits of my Life, My Diary, Self Love, Those Damn Good Days

A Typical Day

... When I'm up north visiting the fam fam. Up there I can relax and forget that I am a broke college student about to enter the real world.

Bits of my Life, Dealing with Candida, My Diary, My Health, Self Love

Self Love Day Dos

Once again practicing my Spanish, I actually have a quiz today, so gotta get as much practice in as I can. I tend to get a little bit stressed when I have tests or quizzes or group projects ( I hate group projects, I hate people...no like not really but sometimes). But back to the… Continue reading Self Love Day Dos

Bits of my Life, Feelin' Myself, My Diary

This is a Quickie

No! NOT that type of quickie you PERV. I've got 10 mins between now and my next class and I wanna see if there is anything I can come up with in that time. Did you ever do that exercise in your creative writing class where they made you write for like 5 minutes straight?!  ( o… Continue reading This is a Quickie

Bits of my Life, Health Information, Those Damn Good Days

Shake yo Money Maker

But actually like make it rain... I just got a new job yay! Wanna know what it is?.. of course you do.. It's a new doggie to take care of! O yeah guess I didn't mention, for my job, literally, actually how I make money, is taking care of adorable doggies! I do it through this… Continue reading Shake yo Money Maker